Obserwatorzy

środa, 8 lutego 2012

Róż Quiz nr.15 + rozdanie

Tak na szybko jeszcze notka o różu który dostałam w wymiance Quiz nr. 15 

Foteczki , proszę o wyrozumiałość oraz proszę nie śmiać się z moich głupich min. :)



Ps. Do Podstrony wymianka dodałam kilka rzeczy , więc można zobaczyć może komuś wpadnie coś w oko :)



plus biorę udział w rozdaniu u Makeupkama

W skład wchodzi:
*Bebeauty green nature balsam do ciała
*Joanna Naturia peeling myjący pomarańcza
*Bell Graffi Nails Set  nr5
*Essence Colour&go luxury secret 83
*Essence Stay all day cień w kremie 03 STEEL THE SHOW
*Essence pudrowy liner&cień do powiek I glam 
Buziaczki :)

7 komentarzy:

  1. beautiful post!!!amazing blog!!i'm following you!!if you like mine,do the same!!!
    Freaky Friday

    Freaky Friday FB FanPage

    OdpowiedzUsuń
  2. Na Tobie róż prezentuje się lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bałam sie że nie będzie mi pasował, ale widać że pasują mi ceglaste kolorki )

      Usuń
  3. wygladasz super :) sliczny makijaz a miny sa ok,
    dodaje do obserwowanych i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuje bardzo za miły komentarz :) Bardzo mi miło :)

      Usuń

Będzie mi miło gdy zostawisz komentarz. Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna i cenię sobie konstruktywną krytykę jak i opinię.
Informuję jednak, że wszelkie typowo reklamowe lub obraźliwe komentarze od razu zostaną usunięte.

Na każde Wasze pytanie postaram się odpowiedzieć pod postem, pod którym zostało ono zadane. :)