Obserwatorzy

środa, 8 lutego 2012

Recenzja -Ziaja intensywna odbudowa (odżywka do włosów zniszczonych )

Hej!
Dziś rano dzielnie pomaszerowałam do ośrodka zdrowia na pobranie krwi. Przed gabinetem mówiłam sobie ''będzie ok'' ale jak weszłam oblała mnie zimny pot. 
Czyż nie jedna z Was takie coś odczuwa na samą myśl o pobieraniu krwi?? Ja od dziecka miałam wpojone że nie należny się tego bać, dzielnie podać rękę i odwrócić głowę . No i tak zrobiłam, ale jak zobaczyłam że aż 3 próbówki pielęgniarka ma naszykowane od razu słabo mi się zrobiło.. 

Ale dzielnie poszło. Reka teraz boli, i robi się siniak. 

ok przejdźmy do tematu, dziś zrecenzuję odzywkę z Ziaji- INTENSYWNA ODBUDOWA do włosów zniszczonych.







Kupiłam ją jakoś pod koniec grudnia, i użyłam ze spłukiwaniem , ale do tego się nie nadaje, włosy dziwnie oklapnięte , bez życia. 
Użyłam jej kolejnym razem bez spłukiwania-jaka jej rola ogólna -i było całkiem ok. 
Włosy mięciutkie, locki bardziej sprężyste i co najważniejsze końce dobrze zabezpieczone. 

+

- ładny przyjemny zapach 
-konsystencja ani zbita ani lejąca, czyli w sam raz
-zmiękcza włosy
-nadaje puszystość włosom
-co do odżywienia to nie sądzę, ale nadaje nam ładny wizualny wygląd włosów
-ogulno dostępna
-kosztuje ok 5 zł , czyli tanio 
- praktyczna buteleczka 



-

* nałożenie za dużo powoduje oklapnięcie włosów


Podsumowując  Jeżeli chcesz zabezpieczyć końcówki, albo nadać ładny wizualny wygląd swoich włosów to polecam. 
Do odżywienia polecam treściwsze maski i odżywki. 


A Wy używałyście/używacie/ bądź zamierzacie tej odżywki??

1 komentarz:

  1. Właśnie zerkam na tą serię i coraz bardziej mnie kusi.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło gdy zostawisz komentarz. Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna i cenię sobie konstruktywną krytykę jak i opinię.
Informuję jednak, że wszelkie typowo reklamowe lub obraźliwe komentarze od razu zostaną usunięte.

Na każde Wasze pytanie postaram się odpowiedzieć pod postem, pod którym zostało ono zadane. :)