Obserwatorzy

piątek, 17 lutego 2012

Recenzja- Perfekta płyn micelarny -do cery wrażliwej

Cześć!
Ostatni tydzień był całkowicie za wirowany dla mnie.
Praktyki, praca do tego przeprowadzka z dnia na dzień , że ciesze się że już dziś piątek. Musze się porządnie zrelaksować :)Bo od poniedziałku znowu zacznie się gonitwa.

tak więc przechodząc do recenzji dzisiejszego produktu chciałam zauważyć iż jest to tylko i wyłącznie moja opinia.

Płyn micelarny Perfekta oczyszczanie-do demakijażu twarzy i oczu .




Co mówi o nim producent?

Starannie usuwa ze skóry zanieczyszczenia, i resztki makijażu, przez co skutecznie zastępuje mleczko i tonik.
Preparat posiada , nietłustą konsystencję . Zawiera nawilżający wyciąg z  bawełny ,łagodzący podrażnienia D-panthenol oraz ekstrakt ze świetlika ,który redukuje oznaki zmęczenia i łzawienie oczu.



Co ja mam o nim do powiedzenia?

Płyn jak płyn, stosowany do demakijażu twarzy i oczu.Tak jak producent napisał ma nietłustą konsystencje, za co daje plus.
Dobrze usuwa z twarzy podkład,puder róż, ale ale tu zaczynają się schody.
Po pierwsze ciężko usunąć nim tusz i eliner.
Po drugie cholernie szczypie w oczy. Mam wrażenie że je podrażnia.
Nie redukuje zmęczenia na twarzy.

Plusy
- tani
-ogulno dostępny
-dobrze zmywa podkład -puder-róż z twarzy
-bezzapachowy
-poręczne opakowanie


Minusy
-na pewno nie do wrażliwych oczu!
-nie zmywa tuszu,elinera
-pojawiły mi się niespodzianki na twarzy (ale nie wiem czy to jego zasługa na 100%)

Podsumowanie

Dość fajny płyn za niską cenę, Polecam do demakijażu twarzy,  nie polecam dla osób które mają wrażliwe oczy.


A czy Wy używałyście tego produktu?? Czy bądź może zamierzacie?

Pozdrawiam i czekam na Wasze opinie..

2 komentarze:

  1. oj to już się na niego nie skuszę, nie chce mieć nowych niespodzianek :(

    OdpowiedzUsuń
  2. mi bardzo pasował ten płyn, nie miałam mu nic do zarzucenia;)
    obecnie używam żelu micelarnego z biedronki, tani bo cena około 5zł ale bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło gdy zostawisz komentarz. Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna i cenię sobie konstruktywną krytykę jak i opinię.
Informuję jednak, że wszelkie typowo reklamowe lub obraźliwe komentarze od razu zostaną usunięte.

Na każde Wasze pytanie postaram się odpowiedzieć pod postem, pod którym zostało ono zadane. :)