Obserwatorzy

czwartek, 2 lutego 2012

mini zakupy

Cześć !
Nie ma to jak zakupy , na poprawę humoru prawda?? U mnie wczoraj to było  2 w 1  bo i na poprawę humoru i uzupełnienie braków kosmetycznych.. 

Potrzebowałam płynu micelarnego więc kupiłam oto ten płyn 






Po wczorajszym demakijażu jestem jak na razie zadowolona.

Potrzebowałam również balsamu do ciała, a że w sklepie była promocja 2 za 25 zł skusiłam się na :






Przez mrozy potrzebowałam również kremu do twarzy który mnie nawilży , traf padł na ziajkę :)






Zakupy udane, kupione co potrzeba no i oczywiście humor poprawiony ..

a czy Wy używałyście któregoś z tych produktów i możecie mi coś o nich powiedzieć?? 

Trzymajcie się ciepło w te mrozy jakie w Polsce panują :)

6 komentarzy:

  1. No wlaśnie nie używalam , daj znać, jak się sprawuje plyn micelarny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno będzie o nim recenzja :)

      Usuń
  2. Używałam płyn micelarny! ;) przyzwoity był, a do tego teraz jest na niego promocja :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiedziałam, bo swój kupiłam w zwykłym markecie za 7 zł :)

      Usuń
  3. A ja nie lubię tych kremów Ziaji, bo mnie zapychają:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj mnie tez by zapchał gdybym używała go co noc ( bo na dzień pod makijaż się nie nadaje, i używam tylko na noc), i to co 2-3 dzień , bo świetnie moją skure nawilża i poprawia koloryt :)

      Usuń

Będzie mi miło gdy zostawisz komentarz. Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna i cenię sobie konstruktywną krytykę jak i opinię.
Informuję jednak, że wszelkie typowo reklamowe lub obraźliwe komentarze od razu zostaną usunięte.

Na każde Wasze pytanie postaram się odpowiedzieć pod postem, pod którym zostało ono zadane. :)