Obserwatorzy

środa, 22 lutego 2012

Garnier - balsam ujędrniajacy . Recenzja

Cześć kochane blogerki. 

Nie mogę doczekać się wiosny! Z chęcią wyszła bym już na spacerek z psiakiem i posłuchała śpiewu ptaków, zobaczyła kolorki zieleni i ogrzała twarz w promieniach słonecznych.. :) Miło prawda..

Dlatego dziś prezentuję Wam balsam-mleczko  z Garniera -  który jest w żółtym kolorze i gdy na niego spojrzę robi mi się cieplej. 




 Co mówi o  nim producent ? 

Tonizujące mleczko do ciała stworzone na wzór prawdziwego koktajlu energii trwale nawilża i skutecznie ujędrnia skórę. Jego cytrusowy zapach i nietłusta formuła mleczka-żelu natychmiast ujędrnia skórę. To udowodnione: już po 7 dniach skóra jest odmieniona. Widocznie bardziej jędrna, zdecydowanie bardziej elastyczna.
Jego bardzo świeża nawilżająca formuła zawiera mieszankę unikalnych wyciągów z owoców (grejpfrut, kiwi, jabłko) znanych ze swoich stymulujących właściwości. Jest wzbogacone w kofeinę, dzięki czemu jego stosowanie ułatwia drenaż limfatyczny skóry dzień po dniu.


Moja Opinia:

Balsam bardzo ładnie pachnie. Szybko się wchłania, i jest lekki. Czego można chcieć więcej?
Może z tym ujędrnianiem to nie do końca prawda, ale napina skórę. Staje się gładka i napięta.
Jest bardzo wydajne, nie wiele trzeba by rozprowadzić na skórze. 
Taki balsamik który napnie naszą skórę, wygładzi i nada jej cytrusowy zapach.

Plusy
-zapach!
-cena ok 18 zł za 400 ml
-dostępność
-lekki
-szybko się wchłania
-napina skórę
-wygładza
-lekko nawilża
-opakowanie- nie wypada z rąk, dobrze się otwiera i zamyka, KOLOR który ożywia :)
-nadaje się do masażu

Minusy
- nie ujędrnia
- nie którym może nie pasować zapach
- daje efekty przy regularnym stosowaniu


Podsumowanie

Jeżeli szukamy balsamu który szybko się wchłania, napnie naszą skórę i nada jej gładkość- to POLECAM 
a jeżeli szukamy dobrego nawilżenia i ujędrnienia- no to na pewno nie osiągniemy tego tym balsamem. 

Myślę że warto przetestować. Są czasami w dużych promocjach. 

Pozdrawiam !

3 komentarze:

  1. lubię nawilżające, ale nie wszystkie takie są , bo maja inne zadania

    OdpowiedzUsuń
  2. myślałam o tym balsamie, w końcu wziełam w zielonym opakowaniu, ale chyba dobrze zrobiłam skoro nie ujędrnia

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam, zachwycona pierwszym efektem i pierwszym smarowaniem używałam regularnie, ale większych efektów brak, nie ujędrnia niestety.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło gdy zostawisz komentarz. Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna i cenię sobie konstruktywną krytykę jak i opinię.
Informuję jednak, że wszelkie typowo reklamowe lub obraźliwe komentarze od razu zostaną usunięte.

Na każde Wasze pytanie postaram się odpowiedzieć pod postem, pod którym zostało ono zadane. :)