Obserwatorzy

środa, 18 stycznia 2012

Review- Baza silikonowa pod makijaż Delia

Hej kochane.. 
Z moim zdrowiem powoli się wszystko wyjaśnia, na pewno nie mam AZS, które podejżewałam..
W piątek rano idę na pobieranie krwi , a potem już będę wiedziała co mi jest..


***************************************************************************************************************
Ale przejdźmy do sedna dzisiejszej notki , czyli do recenzji silikonowej bazy z firmy Delia..





Opis producenta :

Opracowana z wykorzystaniem technologii silikonowych i akrylowych polimerów sprawia, że skóra staje się idealnie gładka, a fluid i puder aplikuje się równomiernie na całej twarzy. Drobne zmarszczki i niedoskonałości cery stają się mniej widoczne i optycznie wygładzone.
Specjalna formuła SME (Stay - on Make - up Effect) zapewnia skórze trwały makijaż oraz miękkość, matowy i naturalny wygląd. Dzięki zawartemu w tej formule kwasowi hialuronowemu o właściwościach silnie nawilżających, jest wspaniałym uzupełnieniem ochronnego i odżywczego działania kremów pielęgnacyjnych. 


Moja Opinia.. 
Jest to moja pierwsza baza pod makijaż. Myślę, że całkiem dobrze trafiłam. Baza wygładza skórę, sprawia, że zaczerwienienia i niedoskonałości są troszkę mniej widoczne , co już jest dla mnie sporym plusem. Po jej zaaplikowaniu pod podkład cera faktycznie ładniej wygląda, aniżeli w przypadku użycia samego podkładu, za co kolejny plus. Co do przedłużenia trwałości makijażu - zgodzę się i z tym..
 Ponadto baza delikatnie roświetla naszą skórę , czyli kolejny plus.


Zalety:
*nawilża i delikatnie natłuszcza cerę przez nałożeniem makijażu
*konsystencja ok, dobrze się rozprowadza
*wygodna pompka ułatwia aplikację
*ładny, subtelny zapach
*niska cena
*roświetla 

Wady 
* mało wydajna ( jednak może ja za dużo jej używam ?)



Podsumowująć :

Za taką cenę można spróbować, Ja osobiście nadal szukam bazy która podbije moje serce :)




A czy Wy używałyście tej bazy?? A może macie już swoich faworytów w tej kategorii kosmetycznej?

Pozdrawiam i do kolejnego ..

3 komentarze:

  1. chciałam kupić tą bazę, ale nigdzie u mnie w mieście jej nie było niestety

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja raz mialam bazę, ale nienawidzę tego uczucia rozsmarowywania silikonu na twarzy:) Wolę zainwestowac w droższy podkład:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyznam szczerze, że nigdy nie miałam potrzeby używania bazy pod podkład:)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło gdy zostawisz komentarz. Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna i cenię sobie konstruktywną krytykę jak i opinię.
Informuję jednak, że wszelkie typowo reklamowe lub obraźliwe komentarze od razu zostaną usunięte.

Na każde Wasze pytanie postaram się odpowiedzieć pod postem, pod którym zostało ono zadane. :)