Obserwatorzy

poniedziałek, 2 stycznia 2012

Reviev- Tusz do rzęs Eveline Volume Celebritis

Hej hej :)

Dziś zrecenzuję tusz do rzęs firmy Eveline..
Naczytałam się o tym tuszu dużo zachwytów, oraz parę nie pozytywnych wypowiedzi.. 
Jednak ja jestem bardzo zadowolona z tuszu za 10 zł.



Plusiki i zalety

- Cena
-tusz ładnie podkręca rzęsy bez zalotki
-idealnie rozdziela rzęsy
-pogrubia
-tusz ma kolor głębokiej czerni
-szczoteczka gumowa, którą łatwo się operuje
-nie robi grudek, można nanosić kolejne warstwy aby dojść do teatralnego wyglądu
-trwały
-nie kruszy się, nie osypuje
-otwiera ładnie oko
-nie śmierdzi jak niektóre tusze

Minusy
- nie zauważyłam minusów, jednak może być problem z dostępnością.. Ja swój kupiłam w drogerii Aster, jednak po kilku poszukiwaniach dopiero tam dostałam. Szafa tej firmy jest tam rzadko uzupełniana ( mówię o swojej w mieście)

Tak prezentuje się na moich rzęsach



Warto spróbować za tę cenę ..

Buziaki

1 komentarz:

Będzie mi miło gdy zostawisz komentarz. Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna i cenię sobie konstruktywną krytykę jak i opinię.
Informuję jednak, że wszelkie typowo reklamowe lub obraźliwe komentarze od razu zostaną usunięte.

Na każde Wasze pytanie postaram się odpowiedzieć pod postem, pod którym zostało ono zadane. :)