Obserwatorzy

niedziela, 25 grudnia 2011

świąteczne prezenty + ciekawostka

Hej.

Na początku chciała bym złożyć świąteczne spóźnione życzenia: życzę wszystkim czytelnikom mojego bloga wesołych świąt :)

U mnie święta przebiegają spokojnie , w rodzinnej atmosferze.
Mikołaj oczywiście o mnie nie zapomniał, :)
Parę drobiazgów dostałam min.







+ po wczorajszej kolacji wigilijnej mój kochany po raz drugi oficjalnie w gronie rodzinnym mi się oświadczył.

Także po nowym roku będą przygotowywania do ślubu :)
Cieszę się niesamowicie )

Wesołego dalszego świętowania

11 komentarzy:

Będzie mi miło gdy zostawisz komentarz. Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna i cenię sobie konstruktywną krytykę jak i opinię.
Informuję jednak, że wszelkie typowo reklamowe lub obraźliwe komentarze od razu zostaną usunięte.

Na każde Wasze pytanie postaram się odpowiedzieć pod postem, pod którym zostało ono zadane. :)