Obserwatorzy

czwartek, 1 grudnia 2011

Recenja - Alterra krem do mycia twarzy z wyciągiem z dzikiej róży.

Witajcie kochani.. 

Dopadła mnie choroba, mam zapalenie oskrzeli. Myślałam że to zwykłe przeziębienie, jednak dziś do lekarza i bum diagnoza. Ale już antybiotyk działa , i mniej mnie dusi kaszel:)

No ok , przejdźmy do głównego tematu jakim dziś jest Recenzja kremu do mycia buzi z Alterry. 

 Najpierw napiszę co mówi o nim producent. 

Krem myjący Alterra został opracowany specjalnie dla potrzeb młodej i wymagającej skóry. Łagodne substancje powierzchniowo czynne oczyszczają skórę dokładnie, nie uszkadzając jej bariery ochronnej. Połączenie substancji aktywnych w postaci oleju z dzikiej róży* orz oleju z pestek winogron działa pielęgnacyjnie i ochronnie na skórę już podczas jej oczyszczania. Testy dermatologiczne potwierdzają wyjątkowo dobrą tolerancję kremu myjącego Alterra na skórę.
* z kontrolowanej biologicznie uprawy.
Gwarantowane cechy produktu:
- nie zawiera syntetycznych barwników, substancji zapachowych i konserwujących,
- bez silikonów, parafin i innych związków olejów mineralnych,
- tam, gdzie to tylko możliwe, zastosowane składniki roślinne pochodzą z kontrolowanych biologicznie upraw i dziko rosnących zbiorów,
- dobra tolerancja przez skórę potwierdzona dermatologicznie,
- nie zawiera substancji pochodzenia zwierzęcego.



Skład dla zainteresowanych: 

Aqua, Coco Glucoside, Glycerin, Alcohol*, Glycine Soja Oil*, Olea Europaea Oil*, Xanthan Gum, Caprylic/Capric Triglyceride, Rosa Canina Oil*, Vitis Vinifera Oil, Rosa Canina Fruit Extract*, Vitis Vinifera Fruit Extract*, Sodium Cocoyl Glutamate, Disodium Cocoyl Glutamate, Sodium Cetearyl Sulfate, Tocopherol, Helianthus Annuus Seed Oil, Parfum**, Limonene**, Citronellol**, Linallol**, Citral**.
*składniki pochodzące z upraw ekologicznych.
**naturalne olejki eteryczne.

Moje odczucia.
Plusy:
Krem jest bardzo przyjemny dla buzi
dobrze zmywa makijaż 
oczyszcza
nie podrażnia
nie zapycha
ładny zapach ( mi się podoba, jednak nie każdemu może odpowiadać )
są opinie iż jest niewydajny, jednak tutaj w moim przypadku stwierdzam że jjest wydajny jak używa się go  głową
dobrze się pieni
naturalnie pielęgnuje 
dobry skład 


Minusy 
brak 

Podsumowanie : 
Polecam jak najbardziej, warto spróbować :)

Ogółem bardzo lubię Alterry kosmetyki, a Wy??

Buziaki *

1 komentarz:

Będzie mi miło gdy zostawisz komentarz. Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna i cenię sobie konstruktywną krytykę jak i opinię.
Informuję jednak, że wszelkie typowo reklamowe lub obraźliwe komentarze od razu zostaną usunięte.

Na każde Wasze pytanie postaram się odpowiedzieć pod postem, pod którym zostało ono zadane. :)