Obserwatorzy

piątek, 2 grudnia 2011

Moja włosowa historia ..

Witam :)
Od razu na wstępie chcę Wam zapowiedzieć iż post ten będzie długi, dlatego zapraszam do czytania najlepiej przy herbatce i jakiejś przekąsce. Zapraszam :)



Moje włosy przeszły baaardzo długą drogę. Byłam czarnulką, szatynką, blondynką, potem znowu szatynką i znowu blondynką. Wiecie że te zmiany nie obyły się bez rozjaśniacza. Także nie będę dłużej smęcić pokaże wam swoje włosy przed wszystkimi moimi dziwnymi pomysłami..






Długie, trochę suche, ciemne. 
Po jakimś czasie zachciało mi się czerwonych pasemek na czarnych włosach. Wtedy też skróciłam włosy o połowę. 
Zdjęć z tego okresu nie posiadam niestety. 

Potem po ok. 2 mieś zachciało mi się być blondynką, więc rozjaśniacz poszedł w ruch. A efekt??? zobaczcie same


Widzicie same, jednym słowem koszmar. 
Potem trochę włosy jakby odżyły trochę , i urosły 

Jednak znowu zachciało mi się zmiany i zostałam szatynką :) 



Po tym farbowaniu ok. pół roku byłam w brązie.Już wtedy wiedziałam co to olejowanie i kosmetyki bez silikonów. Wcześniej nie wiedziałam..  Jednak jak to ja znowu chciałam być blondynką, walczyłam długo ze sobą , tż mi mówił że w końcu zostanę łysa. Ale postawiłam na swoim i zostałam blondi..

Od marca tego roku jestem blondyną, jednak bardzo dbam o włosy. Intensywnie regeneruje i stawiam tylko na farbę , nie rozjaśniacz. 

Moje włosy są teraz w duuużo lepszym stanie niż kiedyś, dzięki wizażowi i radom jakie tam otrzymałam. 
No i oczywiście mojej systematyczności .

Dziś włosy są takie ..

                                        bez flesza


                                 tu foty z fleszem
Falowane, bo odkryłam że moje włosy są falowane. 
Ale o tym już było więc nie będę pisać drugi raz .

Widzicie jaką drogę przeszły moje włosy.. Ja się cieszę że jeszcze łysa nie jestem . 
Głupia byłam , ale wiadomo jak czegoś się nie doświadczy to , nigdy nie będzie się tego wiedziało
.

Dziękuje za uwagę, i brawa za czytanie do końca . Buziaki

15 komentarzy:

  1. Masz teraz piękne włoski:)
    Ja raz ufarbowałam się na rudy nie spodobało mi się i przefarbowałam na blond i przez to pół włosów mi odpadło teraz mam czarne i nigdy więcej zmian koloru włosów:D człowiek uczy się na błędach:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Makeupkama dziękuję, jednak dążę do dłuższych i bardziej zdrowszych.
    A co do błędów masz racje, człowiek uczy się na własnych błędach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pielęgnowanie włosów blond jest chyba najtrudniejsze, podoba mi się teraz stan Twoich włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. wiem ile pracy wymagają włosy blond bo takowe posiadam ;) ale warto poświęcić im czas i pieniądze bo potem się odwdzięczają pięknym połyskiem który tak ciężko blondynkom uzyskać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. hej ! :) nawet woda nie zdążyła mi się zagotować, a to już koniec

    OdpowiedzUsuń
  6. Swoje przeżyły, ale według mnie teraz są najpiękniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale metamorfozy :) Masz sliczny blond i fajne fale :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jakiej farby używasz ,że uzyskujesz taki efekt?

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy ostatnia to wellaton 12/1

    OdpowiedzUsuń
  10. Monccia, ja ze swojej strony polecam tabletki Ha-Pantoten Optimum, co prawda nie są najtańsze ale dają rezultaty.Ja jestem także b.zadowolona z maseczek z serii Rainforest Wax ,A-Z Medica no i L'Biotica Biovax :) ja ze względu na swoje problemy z łysieniem spowodowanym hormonami stosuję Alpicort E na porost włosow przepisany przez dermatologa.Jest rewelacyjny, nie wiem co bym bez tego preparatu zrobiła.
    Ja za jakiś czas będe po raz pierwszy farbowała włosy Wellatonem 12/1 :)

    OdpowiedzUsuń
  11. piekny kolor a jaki rozjasniacz stosowalas

    OdpowiedzUsuń
  12. witam mam pytanie jaką masz porowatość włosów?

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło gdy zostawisz komentarz. Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna i cenię sobie konstruktywną krytykę jak i opinię.
Informuję jednak, że wszelkie typowo reklamowe lub obraźliwe komentarze od razu zostaną usunięte.

Na każde Wasze pytanie postaram się odpowiedzieć pod postem, pod którym zostało ono zadane. :)