Obserwatorzy

niedziela, 11 grudnia 2011

** Mój klasyczny dzienniak **

Cześć kochane :)
Dziś pokaże Wam mój klasyczny makijaż dzienny.
Uwielbiam podkreślać mocno oczy, ale jednak w ostatnim czasie bardzo lubię delikatniej się malować..

Lista kosmetyków
Baza pod makijaż Delia
Podkład Butterfly
Puder w kamieniu essence
róż wibo
baza pod cienie- biała kredka Paese

jasny cień no name
ciemny cień czekoladowy buuterfly
Tusz Rimmel Extra super lash
pomadka volare i błyszczyk eveline powiększający usta

Teraz czas na focie :)



Ostatnie zdjęcie  fleszem :)

Pozdrawiam i miłej niedzieli życzę.Ja idę na zakupy zaraz z moim kochanym :)
Buziaki

7 komentarzy:

Będzie mi miło gdy zostawisz komentarz. Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna i cenię sobie konstruktywną krytykę jak i opinię.
Informuję jednak, że wszelkie typowo reklamowe lub obraźliwe komentarze od razu zostaną usunięte.

Na każde Wasze pytanie postaram się odpowiedzieć pod postem, pod którym zostało ono zadane. :)