Obserwatorzy

niedziela, 18 grudnia 2011

Mini haul :) + mój zbawienny krem

Hej kochane , jak przygotowania do świąt??
U mnie jeszcze na luzie, tzn porządki prawie skończone, a teraz w tygodniu zacznie się przygotowywanie potraw oraz prezentów.. Musiałam zostawić to na ostatnią chwile (czyt. prezenty ) ponieważ przez prawie cały tydzień byłam uziemiona w domu. 
Ale o tym to za chwilkę, najpierw moje mini zakupy na poprawę obecnego humoru :)


od lewej: balsam brązujący lirene ( uwielbiam go, najlepszy balsam brązujący )
szampon Gliss Kur ( używałam już wcześniej, jednak za mało,  i żałowałam bo ma piękny zapach i pielęgnuje kolor, a jestem po farbowaniu akurat )
mleczko do demakijażu z biedronki( hmmm w sumie je bardzo lubię, ale o nim zapomniałam . No ale ponownie zakupione więc jest oki)

No i żel również biedronkowy( i żałuję iż wcześniej do niego nie wróciłam, tylko testowałam kolejne inne i robiły mi ała na twarzy) według mnie najlepszy :)

No i jak wspomniałam wcześniej. Miałam masakrę w ostatnim czasie. Moja skóra na powiekach, i pod była strasznie ale to strasznie sucha. 
Obwiniam za to kredkę z Paese białą, jaką używałam jako baza pod cienie.
Bolało, piekło, w sumie wiecie jak to jest pewnie nie jedna z Was tak miała. 
Po prostu nie malowałam oczu cały tydzień. Najpierw ratowałam się maścią z wit A, ale małe efekty mi dawała.
Jedna wizażanka poleciła mi krem bambino, i strzeliła w dziesiątkę. 
Od wczoraj go używam, smaruję i wklepuję w powieki i pod oczywiście i jest o wieeeeeele lepiej.
Plus na noc nałożyłam go na twarz, i co ?? Dziś rano wstaję i mam pięknie nawilżoną buzię , promienną i taką gładką że mogła bym godzinami głaskać.. 
Po opiniach na KWC, bałam się że mnie zapcha, ale jednak tak się nie stało.A mam cerę mieszaną i na dodatek naczyniową.
Polecam jak najbardziej. 

Ok więcej nie będę smęcić, długi post ale musiałam się podzielić z Wami moimi wiadomościami z tygodnia..

dziękuję za uwagę i pozdrawiam serdecznie..



Buziaki :*:*:*

3 komentarze:

  1. zgadzam się- balsam ładnie brązuje, ubolewam nad tym, że mnie uczulił :(

    OdpowiedzUsuń
  2. nie lubie tego smierdziucha z liene, choc marke bardzo lubie

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej biedna:( Możesz też spróbowac ziaja oliwkowy krem w takim małym zielonym opakowaniu - mega nawilża, tak więc polecam go tylko na oczka. Mojej przyjaciółce cera na buzi tak sie przesuszyła, że skóra schodziła z niej płatami, ale po tym oliwkowym kreme przeszło jej się prawie od razu

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło gdy zostawisz komentarz. Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna i cenię sobie konstruktywną krytykę jak i opinię.
Informuję jednak, że wszelkie typowo reklamowe lub obraźliwe komentarze od razu zostaną usunięte.

Na każde Wasze pytanie postaram się odpowiedzieć pod postem, pod którym zostało ono zadane. :)