Obserwatorzy

środa, 9 listopada 2011

Zakupki :)

Hej, cześć Wam :)


Ostatnio mam mało czasu, zaczełam pracować, mam mało czasu.

Ale na zakupy zawsze znajdzie się czas..

Oto co kupiłam w ostatnim czasie:

 Biedronkowy peeling i masło do ciała, krem do mycia buzi, pianka taft

                                  pędzle do makijażu

                                   Kolczyki perełki 

              Paletka cieni butterfly. Piękne cienie.


             i ciekawe pudełeczko za całe 3 zł. :)
                                  w kształcie rybki.
             w środku wygląda tak, ale to nie wszystko

 jest jeszcze jedna przegroda w której trzymam nowe pędzelki.. :)

Miałam nic nie kupować, miałam mieć odwyk od zakupów. Miałam dobre słowo.
Nie mogę przejść obok pięknych rzeczy i na dodatek za nie duże pieniądze.
Uwielbiam kupować, taaak przyznaję się publicznie, ale która z nas tego nielubi, prawda :)


OK życzę wszystkim miłego wieczoru i pozdrawiam :)

5 komentarzy:

  1. u mnie niestety z Biedronki kosmetyki wymiotło i nie ma:( świetne pudełko rybka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. mialam krem z alterry i niestety uczuli mnie.
    zapraszam do siebei na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. * Kamyczek szkoda że u Ciebie tak szybko się rozeszły kosmetyki z biedro, u mnie do tej pory stoji tego jeszcze dużo.

    *ilovemakeup u mnie jak na razie dobrze sprawuje sie ten krem z Alterry, jednak nie wiem czy mnie nie zapycha. Mam kilka nowych krostek

    *Tishak ze sklepu wszystko po 6 zł. Pędzelki kosztowały mnie 6 zł, i uważam że warto. Są miękkie, i nie wypada im włosie. Nawet gdyby miało się z nimi coś kiedyś dziać, uważam że dobry zakup zrobiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie kosmetyki
    zapraszam do siebie i do obserwacji
    pedzle gora:)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło gdy zostawisz komentarz. Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna i cenię sobie konstruktywną krytykę jak i opinię.
Informuję jednak, że wszelkie typowo reklamowe lub obraźliwe komentarze od razu zostaną usunięte.

Na każde Wasze pytanie postaram się odpowiedzieć pod postem, pod którym zostało ono zadane. :)