Obserwatorzy

czwartek, 10 listopada 2011

Wellaton 12/1

Hej hej..
Dziś pokażę Wam efekty mojego ostatniego farbowania, po nie udanym Londą 12/9.
Dzięki dziewczynom  z Wizażu.pl doświadczyłam farbowanie fajną farbą. Pamiętam kiedyś nią sobie robiłam, ale kładłam na żółtko i nie wyszło tak pięknie jak teraz,

Z postu o Londa 12/9 widziałyście jakie moje włosy są- wyblaknięty kolor, rudziało na odroście. Zobaczcie jak Wellaton sobie z tym poradził.



Efekt  bardo mi się podoba, nie chcę zapeszać bo jak napiszę że to moja farbka to zaraz a pewne zacznie się coś dziać z kolorem, ale kupię ponowne opakowanie i następny raz to też będzie Wellaton 12/1.

A Wy co sądzicie??

Buziolki :)

10 komentarzy:

  1. a ja byłam b. niezadowolona, może to kwestia koloru? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. * Ania - być może tak, każdy był zadowolony Londą 12/9 a mi wyszło okropnie, za to Wellaton bardzo ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. pisze sie DZIEWCZYNOM

    OdpowiedzUsuń
  4. * Anonimowy dziękuję za poprawienie mnie. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wydaje się tak naturalnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. * Snow też mam takie wrażenie, dlatego chyba znalazłam swoją farbkę, jak znowu coś się nie popsuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie ma za co. Mam nadzieje, ze nie bylo to nie mile. Kolczyki przesliczne. Niestety, ja nie moge nosic kolczykow... :)

    OdpowiedzUsuń
  8. * Anonimowy jak na szybko piszę posty to nie zawsze zauważam wszystkie błędy, i właśnie dobrze jak ktoś zauważył za mnie..
    :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Farbowałam i Londą i Wellatonem :) Londa mi także nie pasowała, odrost zrobił się jasnorudy. Farba Wellaton jest b.fajna :) wydajna, mniej śmierdzi, nie niszczy mocno włosów :)

    Śliczny masz kolor włosów :)

    Zapraszam do mnie :) www.wizazmojapasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ja robiłam sobie włoski 12/0 i też fajnie wyszły :D

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło gdy zostawisz komentarz. Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna i cenię sobie konstruktywną krytykę jak i opinię.
Informuję jednak, że wszelkie typowo reklamowe lub obraźliwe komentarze od razu zostaną usunięte.

Na każde Wasze pytanie postaram się odpowiedzieć pod postem, pod którym zostało ono zadane. :)