Obserwatorzy

środa, 23 listopada 2011

Tag: Kosmetyczne must have :)

Witajcie :)

Dzisiejsza notka to tag, kosmetyczne must have.
Zobaczyłam na kilku blogach taki tag, i postanowiłam zrobić coś takiego i u siebie
. Bo jestem za tym żeby nikogo nie tagować, tylko żeby osoby które chcą, to żeby same odpowiadały na tag z własnej chęci:)

No to zaczynamy


Zasady:

  • Wymieniamy 5 ulubionych produktów, które używamy codziennie. Jeśli macie ochotę może być to kolorówka, lub pielęgnacja. Wszystko zależy od Was i Waszych upodobań. 
  • Następnie zapraszamy inne bloggerki do wzięcia udziału w zabawie. :)

Moimi ulubionymi  produktami to na pewno :

Podkład:
                                                               



  Aktualnie to Clarena, napisy zdarte więc nie wiem jaki to odcień, ale w ofercie mają chyba tylko 3 odcienie, i ja mam chyba 2-jkę. bardzo go lubię, dobrze kryje, matuje, i nie robi krzywdy mojej buzi,
( a w ostatnim czasie muszę uważać żeby mnie nie zapchało)





Pudry w kamieniu, obecnie essence i synergen , na przemiennie.. Dobrze matują oby dwa, jednak essence bardziej lubię:)




Cienie do powiek.
Ostatnio bardzo lubię te, ze sklepu za 3 zł. Wszystko w nich jest idealne kolor,trwałość, intensywność, oraz to że się nie osypują.
Do szybkiego makijażu wystarczy jeden najjaśniejszy cień i tusz i liner i już oko ładnie wygląda..:)




Kolejny to tusz  
Peggy Sage. 
Mam już prawie na wykończeniu, i żałuję że już koniec. Dla mnie to super tusz. 
Pięknie podkreśla, i wydłuża, i najważniejsze nie robi grudek.


 Piąty kosmetyk to liner
Obecnie to miss sporty, ale nie posiadam zdjęcia Chciałam zrobić teraz, ale wygląda jakby na zdjęciu była wielka plama. 
Ale za pewne wiecie o jaki liner mi chodzi.
Bardzo go lubię, i nie wyobrażam  sobie makijażu bez niego:)

Na tym kończę, i zapraszam wszystkie chętny osoby do wzięcia udziału w tym tagu. Świetna zabawa :)


Pozdrawiam i do następnego :)

3 komentarze:

  1. zaciekawiłaś mnie tym cieniem do powiek! Dotychczas sądziłam, że ten kosmetyk musi być z wyższej półki. Jak się zachowuje na powiece? Na moich oczach kosmetyki lubią się bardzo rolować, jak jest z tym?

    OdpowiedzUsuń
  2. * Klaudina - właśnie te cienie są bardzo dobre. Nie rolują się i nie zbierają w załamaniu. Są dobre jakościowo, i tanie i dlatego je tak zachwalam by przełamać stereotyper że nie wszystko co tanie jest bublem :)
    Polecam sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z chęcią odpowiedziałam na ten tag, długo szukałam blogu na którym zaproszone zostaną dziewczyny bez imiennie:)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło gdy zostawisz komentarz. Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna i cenię sobie konstruktywną krytykę jak i opinię.
Informuję jednak, że wszelkie typowo reklamowe lub obraźliwe komentarze od razu zostaną usunięte.

Na każde Wasze pytanie postaram się odpowiedzieć pod postem, pod którym zostało ono zadane. :)