Obserwatorzy

poniedziałek, 21 listopada 2011

Recenzja-Perfekta krem do twarzy cera naczynkowa, do cery tłustej i mieszanej.

Hej hej kochane..:)

Wiem , zaniedbałam trochę bloga, jednak nadal brak czasu, i co gorsza problemy ze zdrowiem.

Dziś zaprezentuje Wam krem, który na początku podbił moje serce tzn. moją twarz.Ale potem...Ale o wszystko po kolei..

Mowa o Tym kremiku 

Na początku moja cera była była zadowolona. Pięknie nawilżał, i niwelował popękane naczynka. Stawały się coraz jaśniejsze, nic się nie działo. 
Stosowałam go głównie pod makijaż w tej roli sprawdzał się idealnie. 
Czasami również nakładałam go na noc, i tutaj też było wszystko ok.
Jednak po pewnym czasie zaczęło się coś dziać.
Zaczęło mnie zapychać, powstawały nowe podskórne krostki.
Cera zaczęła szaleć, naczynka jakby się nasiliły. 
Nie wiem czemu tak się stało, ale jednak nie byłam z niego zadowolona.

Nigdy nie miałam takiej sytuacji z żadnym kremem do twarzy. Ale zawsze jest ten pierwszy raz.
Zdecydowanie odradzam, nie kupie go ponownie, w połowie słoiczka krem wylądował w koszu.

A czy  Wy miałyście ten kremik?? Sprawdził się, czy tak jak u mnie nie zdał egzaminu??

Pozdrawiam i gorąco całuję :*:*:* 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło gdy zostawisz komentarz. Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna i cenię sobie konstruktywną krytykę jak i opinię.
Informuję jednak, że wszelkie typowo reklamowe lub obraźliwe komentarze od razu zostaną usunięte.

Na każde Wasze pytanie postaram się odpowiedzieć pod postem, pod którym zostało ono zadane. :)