Obserwatorzy

sobota, 12 listopada 2011

Moja pielęgnacja włosów.

Hej hej kochane. 
Do tego posta zbierałam się dosyć długo, a to czasu nie miałam, a to wszystkich kosmetyków nie miałam .. Ale dziś w końcu wzięłam się w garść i oto on. 

Moje włosy rok temu były w koszmarnym stanie, miałam kaprysy czyli najpierw byłam blondynką, a za chwile szatynką, a potem znowu chciałam mieć blond więc rozjaśniacz poszedł w ruch. 
Tak, rozjaśniacz to zło, ale no już zrobiłam nim więc czas na pielęgnacje i regenerację włosów. 

Ciężko było, na początku chciałam jak najszybciej zobaczyć poprawę, jednak było potrzeba czasu aby włosy się zregenerowały.

Moje włosy kiedyś wyglądały tak:



Cienkie, krótkie do tego ciągle suche końce. 

Dziś wyglądają tak, mimo iż nadal dbam o nie bardzo intensywnie.


Do pielęgnacji używam :

szampony 

maski:

odżywkę posiadam aktualnie jedną 

+ olejowanie i nafta kosmetyczna z wyciągiem z czarnej rzodkwi


Z tych produktów jestem najbardziej zadowolona, i najbardziej służą one moim włosom. 

Pozdrawiam i całuję serdecznie. :)

10 komentarzy:

  1. też się niedługo biorę za prawdziwe olejowanie, póki co działam olejkiem rycynowym i oliwkami :)
    powiedz mi, gdzie kupiłaś ten miodowy wosk z beauty formulas?

    OdpowiedzUsuń
  2. *Let's Talk Beauty - Ja swój kupiłam w super markecie Rast, ale wiem że jest w Superpharm, albo w takich mniejszych drogeriach osiedlowych czasem można spotkać.

    OdpowiedzUsuń
  3. nafta rzeczywiście pomaga, czy to jeden z tych mityczny produktów?:P

    OdpowiedzUsuń
  4. * Ania -naftę stosuję już od dłuższego czasu, i powiem że rzeczywiście pomaga, włosy są wzmocnione, i mniej wypadają, a po zatymi cudownymi rzeczami pięknie włosy się błyszczą :) Tania a doba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. większość kosmetyków znam i używam :) ale miodowej maski nie kojarzę. polecasz ?

    OdpowiedzUsuń
  6. *Tishak tak, bardzo polecam, na blogu moim jest recenzja możesz przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie sliczne faaaale :) Jednak jak sie czlowiek wezmie za siebie, to widac poprawe np, na wloskach. Mialam to samo co ty, z tym, ze moje sie zniszczyly od zanieczyszczen powietrza. Siano, ze szok.
    Twoje wloski bardzo sie poprawily. Sama mam zamiar zrobic sobe maseczke miodowa, bo jak wiadomo miod lagodzi podraznienia i wzmacnia :) Sliczne fale, jak je zrobilas?

    Miucciaable

    OdpowiedzUsuń
  8. * Anonimowy- z natury mam falowane i też przez lata je prostowałam , suszyłam na okrągłej szczotce. I od niedawna walczę o piękne fale, na blogu jest notka ''Powrót do naturalnych fal'' wszystko opisałam jak zaczęłam walkę.

    Mimo iż lubię siebie w falach, lubię czasem mieć proste włoski. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. witam

    zapraszam na konkurs do wygrania sukienki z japanstyle i nie tylko (do wyboru na portalowym butiku) zasady konkursu na topModeo.pl dla zalogowanych a wystarczy tylko się zalagować nic nie tracisz a wiele możesz zyskać -> ekstra ciuchy na sylwestra sama wybierasz sie nagrodę lub wymieniasz ją na kasę www.topModeo.pl

    (jest to nowy portal który w ramach otwarcia oferuje konkurs i wspaniałe nagrody) na topModeo.pl możesz dodawać zdjęcia, filmy, rozmawiać na czacie, forum, hydeparku, dodawać ogłoszenia (kupię, wymienię, sprzedam) i wiele innych ciekawych mozliwości.. zapraszam

    ps. współpracujemy również z blogami w razie chęci współpracy proszę o kontakt (na portalu w zakładce kontakt)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło gdy zostawisz komentarz. Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna i cenię sobie konstruktywną krytykę jak i opinię.
Informuję jednak, że wszelkie typowo reklamowe lub obraźliwe komentarze od razu zostaną usunięte.

Na każde Wasze pytanie postaram się odpowiedzieć pod postem, pod którym zostało ono zadane. :)