Obserwatorzy

poniedziałek, 28 listopada 2011

Mini haul zakupowy:)

Witajcie kochane :)

Jako że od ostatniego postu mineło trochę czasu, dziś pokażę Wam co diś sobie kupiłam Na początku miesiąca trochę sobie pozwoliłam na zakupy, jednak dziś oszczędziłam swoje zasoby do minimum i kupiłam to co najbardziej było mi potrzebne.

Po recenzjach na blogach innych blogerek postanowiłam kupić :


* krem do rąk z biedronki  masłem shea i olejkiem kokosowym
* olejek Alterra  granat i aloes(do masażu ale dziewczyny na forum włosowym używają go na włosy i przynosi świetne efekty)
* krem na noc Alterra z olejkiem z dzikiej róży. Ma dobry skład, a poza tym mam jeszcze krem do mycia buzi z tej serii więc dokupiłam krem do duetu :)

Do tego maseczki rival de loop i chusteczki odświeżające Babydream 


Niby zakupy nie są wielkie i jakieś specjalne, jednak jak każda kobieta kupując pierdołę cieszę się jak dziecko :)

Miłego wieczoru i do kolejnego posta :)

2 komentarze:

  1. ja uwielbiam ten olejek do masażu, jest cudowny:)w tym mnie Alterra nie zawiodla.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło gdy zostawisz komentarz. Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna i cenię sobie konstruktywną krytykę jak i opinię.
Informuję jednak, że wszelkie typowo reklamowe lub obraźliwe komentarze od razu zostaną usunięte.

Na każde Wasze pytanie postaram się odpowiedzieć pod postem, pod którym zostało ono zadane. :)