Obserwatorzy

poniedziałek, 3 października 2011

Współpraca -Biały Jeleń

Hej Kochani. 

Dziś przyszłam do Was z postem na temat nawiązanej prze zemnie  współpracy. Otóż nawiązałam współpracę z Firmą Biały Jeleń - i otrzymałam parę produktów do przetestowania od P. Eweliny za co bardzo dziękuję.

O firmie Biały Jeleń mogę powiedzieć iż produkują kosmetyki naturalne, hipoalergiczne. powiem szczerze że jestem zadowolona z testowania Tej firmy kosmetyków


To co otrzymałam w przesyłce:






 W najbliższych dniach będę testować :
- Żel pod prysznic Hipoalergiczny z mlekiem kozim 
-Szampon do włosów 
-Żel do higieny intymnej  również Hipoalergiczny


Także w najbliższym czasie spodziewajcie sie recenzji produktów które otrzymałam. 

Pozdrawiam i całuję wszystkie czytelniczki :)

3 komentarze:

  1. Jestem ciekawa tych kosmetyków. Czekam na recenzję

    Pozdrawiam Anka

    OdpowiedzUsuń
  2. ile czekałas na przesyłkę od nich?

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło gdy zostawisz komentarz. Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna i cenię sobie konstruktywną krytykę jak i opinię.
Informuję jednak, że wszelkie typowo reklamowe lub obraźliwe komentarze od razu zostaną usunięte.

Na każde Wasze pytanie postaram się odpowiedzieć pod postem, pod którym zostało ono zadane. :)