Obserwatorzy

piątek, 14 października 2011

Tag ;

Hej kochani . Dzis przychodze do was z ciekawym tagiem. Zostałam otagowana przez Leejdi z bloga http://kosmetycznie-z-leejdi.blogspot.com/2011/10/tell-me-about-yourself-award.html za co bardzo dziękuję :)










A więc zaczynamy :)


                                           Zasady zabawy


- napisz przez kogo zostałaś otagowana


- napisz 7 faktów o sobie


- otaguj kolejne 15 blogerek :)
Zaczynamy
1. Jestem maniaczka kosmetyków, uwielbiam kupować, testować i wszystko inne co z tym zwiazane.
2. Uwielbiam gotowac, i bardzo konsumowac potrawy
3. Panicznie boję się pająków, myszy, robaków
4. Od 6 lat jestem w cudownym związku
5. Uwielbiam zwierzeta, miałam kiedyś 12 chomików dzungalskich
6. Jestem uzalezniona od Wizaż. pl i poświęcam tej stronce kazdą wolną chwilę.
7. W przyszłości chciała bym uczęszczac w profesjonalnym kursie wizażu .
Uff dobrnełam do końca, ciężko było wybrac ale jakoś poszło.
Taguje:
Snow
lightblondhair
kalpana
Karola
Klaudina
Alessandra
Extension beauty 
dobra dusza
i każdego kto chciałby wziąść udział w zabawie niech czuję się wyróżniony przezemnie :)

1 komentarz:

  1. Dziękuję za otagowanie na pewno odpowiem w najbliższym czasie:)
    też jestem naniaczką kosmetyków uzależnioną od wizażu:)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło gdy zostawisz komentarz. Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna i cenię sobie konstruktywną krytykę jak i opinię.
Informuję jednak, że wszelkie typowo reklamowe lub obraźliwe komentarze od razu zostaną usunięte.

Na każde Wasze pytanie postaram się odpowiedzieć pod postem, pod którym zostało ono zadane. :)