Obserwatorzy

sobota, 29 października 2011

shoping po raz enty :)

upDzień dobry

Pogoda u mnie za oknem koszmar, dołująca. Ale Ostatnio w tym tyg poprawiałam sobie nastrój zakupami.

Oto efekty :

Najpierw kosmetyczne


 Żele z biedronki Luksja
Oliwka Hipp
Maska na włosy Alterry Z granatem
Szampon Alterry  z granatem 

Chusteczki do demakijażu z biedronki do cery mieszanej i normalnej
Płyn miceralny Bourjois
podkład Manhatan
Krem do ciała Isana Z oliwkowy


Teraz pokaże Wam moją miłość od perwszego wejżenia. 



Karmelkowa torba. Zdjęcia oczywiście nie oddają jej pięknego rzeczywistego koloru.
Kupiłam ją w CCC za 69 zł..

płus łup z sh , kolorowy szal typu komin. Dorwałam za 5 zł 




Dorzucę jeszcze mały bonu-sik w postaci fotki moich fal . Fotka włosów mokrych :)


To na tyle. Co sądzicie o zakupach, podobają się Wam ??


Pozdrawiam i do następnego..

5 komentarzy:

  1. Torebka boska, co mi się podobają takie kolory! ;) buziak

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje bardzo za opinie.
    A torebka tez bardzo mi się podobała i musiałam ją kupic :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna torebka i nawet nie droga :D

    pozdrawiam i dodaje do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Torebka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło gdy zostawisz komentarz. Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna i cenię sobie konstruktywną krytykę jak i opinię.
Informuję jednak, że wszelkie typowo reklamowe lub obraźliwe komentarze od razu zostaną usunięte.

Na każde Wasze pytanie postaram się odpowiedzieć pod postem, pod którym zostało ono zadane. :)