Obserwatorzy

niedziela, 16 października 2011

Recenzja kosmetyków- BIAŁY JELEŃ -

Witajcie kochane :)

Dzisiejsza notka będzie dotyczyła recenzji kosmetyków firmy BIAŁY JELEŃ jakie przez ostatnie 2 tyg. testowałam. A wiec zróbcie coś ciepłego do picia, i jakaś przekąskę przyszykujcie ponieważ post będzie długi :) Zapraszam

Do przetestowania od firmy Biały Jeleń dostałam. Szampon , żel pod prysznic oraz żel do higieny intymnej.




Recenzję zacznę od produktu który najbardziej mi przypasował. Czyli od szamponu :)



Co producent o nim mówi.:




Hipoalergiczny szampon Biały Jeleń z naturalnym chlorofilem powstał z myślą o osobach z różnego rodzaju alergiami i problemami skórnymi. Jest przeznaczony głównie dla osób o skórze wrażliwej, mieszanej i do włosów tłustych. Jego receptura została oparta na naturalnych, bezpiecznych i delikatnych środkach myjących i pielęgnujących włosy, które po umyciu łatwo się rozczesują, są miękkie, lśniące i puszyste.

Przebadany klinicznie wśród osób z alergiami skórnymi. Nie zawiera alergenów i sztucznych barwników.

Zawiera:
proteiny pszeniczne ułatwiające rozczesywanie,
bawełnę wygładzającą powierzchnię włosa,
biotynę zwaną witaminą pięknych włosów,
naturalny chlorofil regenerujący podrażnioną skórę.

Moja opinia.

Ja zawsze, ale to zawsze najpierw wącham każdy kosmetyk. I tutaj również od tego zaczęłam. Zapach bardzo mi się  spodobał, taki naturalny, świeży.
Co do właściwości działania szamponu to powiem iz szampon bardzo dobrze oczyszcza, dobrze zmywa oleje, oraz przedłuża świeżość włosów. Kosmetyk również daje nam miękkość włosów oraz ładny błysk. Jest również wydajny, nie wielka ilość wystarczy aby dokładnie oczyścić skórę włosów.
Bardzo spodobał mi się ten szampon. Zawiera naturalne składniki, jest hipoalergiczny.

Na pewno zakupię jego pełną wersje opakowania.


Teraz czas na żel pod Prysznic. ja otrzymałam do testu żel z kozim Mlekiem.

Co mówi o nim producent?:



Biały Jeleń żel pod prysznic z mlekiem kozim zapewnia delikatną ochronę skóry wrażliwej, skłonnej do alergii. Hipoalergiczna receptura żelu sprawia, iż produkt delikatnie oczyszcza, nie powodując podrażnień.

• nie zawiera barwników,
• posiada zmniejszoną ilość kompozycji zapachowej,
• pH przyjazne dla skóry,
• odżywia i nawilża skórę.

Naturalne mleko kozie zapewnia odpowiednie odżywienie i nawilżenie skóry, dlatego odzyskuje ona elastyczność oraz jedwabistą gładkość. Codzienne stosowanie żelu przywraca witalność skórze.


Moja opinia o żelu.
Przepiękny zapach, dobrze myje skórę. Daje długotrwałe odświeżenie.
Dobrze się pieni oraz nawilża skórę. Zrobiłam teścik. I 3 dni po kolei nie używałam balsamu po kąpieli z tym oto żelem i stwierdzam iż skórę na prawdę nawilża.

Bardzo podoba mi się ten żel, w przyszłości zakupie jego pełnowymiarowe opakowanie, jednak teraz mam jeszcze kilkanaście zeli do wykończenia .Polecam na prawdę warto :)


Teraz czas na ostatnią rzecz z moich kosmetyków do recenzji.
Jest to żel do higieny intymnej


Co mówi o nim producent??

Kojący żel do higieny intymnej to specjalnie opracowana formuła z bławatkiem do codziennej higieny i pielęgnacji intymnych miejsc kobiety.

• posiada fizjologiczne pH,
• zawiera łagodne substancje myjące,
• wspomaga odbudowę naturalnej mikroflory.

Ekstrakt z chabra bławatka i pantenol działają przeciwzapalnie oraz przeciwbakteryjnie. Alantoina doskonale koi i regeneruje uszkodzony naskórek. Kwas mlekowy przywraca fizjologiczne pH delikatnych miejsc intymnych. Systematyczne stosowanie żelu zapewnia uczucie świeżości i komfortu przez cały dzień.



Moja opinia:


Bardzo dobry żel do higieny intymnej. Dobrze myje, odświeża i regeneruje podrażnienia.
Stosowałam go systematycznie rano i wieczorem, i powiem że na prawdę warto.
Napiszę jeszcze małą ale istotną rzecz.
Gdy skączył mi się żel do mycia buzi, użyłam właśnie TEGO  żelu do umycia. I powiem szczerze z ręką na sercu, nic mi się nie stało, nie wyskoczyło czy bądź wysuszyło .

Ten żel zakupie ponownie , ponieważ od dawna szukałam idealnego żelu do higieny intymnej i znalazłam.

Kosmetyki jakie testowałam uważam za godne polecenia, i może kogoś z Was zainteresuje jakiś produkt z oferty Białego Jelenia.

Przy okazji chciała bym Podziękować Pani Ewelinie za przesłane kosmetyki oraz za podjęcie współpracy.


Jednocześnie stwierdzam iz to że kosmetyki dostałam do testu, nie wpłynęło na recenzję danych produktów.

Pozdrawiam i do następnego :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło gdy zostawisz komentarz. Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna i cenię sobie konstruktywną krytykę jak i opinię.
Informuję jednak, że wszelkie typowo reklamowe lub obraźliwe komentarze od razu zostaną usunięte.

Na każde Wasze pytanie postaram się odpowiedzieć pod postem, pod którym zostało ono zadane. :)