Obserwatorzy

piątek, 7 października 2011

Recenzja: Honey Treatment Wax. Czyli wosk do włosó głęboko odżywczy.

Witajcie

Dziś  przyszłam z recenzją Wax z miodem. Odżywczy wosk do włosów.

Szczególnie polecany do włosów w złym stanie, suchych, zniszczonych po trwałej ondulacji , rozjaśnionych. 


Zacznę od plusów

- pięknie pachnie miodem
-włosy po użyciu pięknie nawilżone, mięsiste, delikatne w dotyku
-konsystencja zbita, nic nie spywa, dobrze nabiera się na dłoń 
-wystarczy odrobina, żeby działał na włosach
-regeneruje: i tu na moim własnym przykładzie swtierdzam ponieważ pred jego stosowaniem miałam suche włosy, bardziej końcówki, jednak już po 1 zastosowaniu włosy odrazu nabrały ''życia'' :)
-cenowo też ok. 500 ml dostałam za 16 zł, jednak są mniejsze opakowania i kosztują w granicy 10 zł 
-włosy pięknie błyszcza


Minusy
- ponieważ jest  miodem może ocieplić blond włosy ale minimalnie.
-używać najlepiej raz lub dwa razy w tyg. Codziennie uywając włosy sają się sianowate-przekarmione

Co do stosowania to włosy normalnie myję szamponem, odciskam nadmiar wody w ręcnik, i nakładam na włosy wax-a, i na to czepek foliowy i ręcznik na to i podgrzewam całośc suszarką i trzymam do 40 min.

Teraz czas na foteczki :

                                                                  Tak się prezentuję :) 


                                              Opis. Lepiej powiększyć , bardziej widoczne


                                                                      Konsystencja


Podsumowując , polecam do odżywienia, nawilżenia włosów. Jestem zadowolona  z jego zakupu, i kupię ponownie gdy się skończy :)

Jak macie jakieś pytania, chętnie odpowiem :)

5 komentarzy:

  1. to mój ulubiony wosk, a zaraz po nim avocado i henna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kupiłabym,gdyby nie ten okrutny miód!

    OdpowiedzUsuń
  3. ja właśnie wolę poświęcić trochę kolor włosów i użyć tej maseczki na włosy, bo przecież i tak potem będę farbować i kolor znowu będzie ładny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nіcе blоg! Is your thеme
    custοm made or ԁid you ԁownloаd іt fгοm somewheге?
    Α themе like yοuгs wіth
    a few simρle adјustements ωould гeallу makе
    mу blog jumр out. Pleаse let me know whеre you gοt your theme.
    With thаnκs

    Ϻу site brain dump

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło gdy zostawisz komentarz. Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna i cenię sobie konstruktywną krytykę jak i opinię.
Informuję jednak, że wszelkie typowo reklamowe lub obraźliwe komentarze od razu zostaną usunięte.

Na każde Wasze pytanie postaram się odpowiedzieć pod postem, pod którym zostało ono zadane. :)