Obserwatorzy

poniedziałek, 10 października 2011

Recenzja Essense Mattifylng compact powder

Hej kochane czytelniczki mojego bloga. :)

U mnie dziś było strasznie zimno, wiatr szalał, zimne powietrze buchało w twarz. Brrr . Ale to już taka pora. 

Dziś przyszłam z recenzja pudru matującego z essence. 

Powiem szczerze że według mnie to najlepszy puder który matuję moją cerę na cały dzień, bez robienia poprawek w ciągu dnia. I co ciekawego na odwrocie opakowania jest napisane iż ten puder jest mineralny czyli kolejny plus :)

Zacznę od plusów jak zawsze 

-matuje cerę na cały dzień jak w/w
-ciekawa konsystencja, gdy nakładam go na pędzel i rozprowadzam na twarzy to czuję aksamitną gładkość
-przyjemnie pachnie
-nie uczula
-nie zapycha ( niestety ostatnio mam tendencję do zapychania  przez kosmetyki używane do zapychania, a ten produkt mnie o dziwo nie zapchał )
-nie uczula
-daje ładne wykończenie makijażu
-dostępny w 4 kolorach . od transparentnego  do ciemnego kolorku
-ładnie opakowanie, porządne

Minusy
- brak 

Zatem podsumowując- dobry puder w kamieniu z minerałami w niskiej cenie (12.99)
Dostępny w drogeriach Natura. 

Ze szczerego serca bardzo polecam :) i na pewno kupię ponownie gdy się skończy,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło gdy zostawisz komentarz. Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna i cenię sobie konstruktywną krytykę jak i opinię.
Informuję jednak, że wszelkie typowo reklamowe lub obraźliwe komentarze od razu zostaną usunięte.

Na każde Wasze pytanie postaram się odpowiedzieć pod postem, pod którym zostało ono zadane. :)