Obserwatorzy

środa, 19 października 2011

Powrót do naturalnych fal

Cześć. 
Dzisiaj pokażę Wam swoje w włosy. 

Nie dawno, ok 2 tyg temu zaczęłam walkę o naturalne fale W dzieciństwie pamiętam że miałam pięknie falujące się włosy, jednak zaczęłam prostować, i różne tego typu szkodliwe zabieg fryzjerskie przez lata wykonywałam. 

Lecz ostatnio powiedziałam sobie dosyć. Lubię siebie w falach, i zaczynam walkę o nie.

Wklejam zdjęcia włosów po naturalnym wyschnieciu, bez żadnych środków stylizacyjnych Z fleszem.




Jak zaczęłam walkę?

Przede wszystkim odstawiłam suszarkę, największego wroga ( nie używałam prostownicy).
Wdrażam się w lekturę na wizażu w wątkach o kręconowłosych , używam treściwych masek. Mam zamiar zrobić sobie żel lniany, i kupić dobry środek stylizujący. Aby skręt utrzymywała się dłużej, niż jeden dzień. 

Do tego piję pokrzywę już od 2 tyg.


Nie jest tego wiele, jak na razie . Ale z czasem gdy poznam więcej tajnik włosów falowanych, pewnie będzie tego jeszcze więcej.

A Wy co sądzicie o moich falach? Na razie to pączet więc myślę że nie jest źle.
Pozdrawiam i do następnego.

Ps. zauważyłam iż dużo jest wyświetleń bloga, ale komentarzy mało. Czy nie chcecie dzielić się informacjami na dany temat w notce? Protestuję, i proszę o komentarze :) Dla Was piszę bloga i czekam na Wasze opinie. :) 

Pozdrawiam R.

10 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie. Moja przyjaciółka ma piękne loczki, a zaczynała od takich jak Ty. Po prostu czesała je tylko na mokro grzebieniem pod prysznicem, a potem nakładała piankę. i tyle. ma teraz mega loczki, nikt by nie pomyślał, że miała kiedyś prawie proste.

    No i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziekuje za rady, włąsnie zamierzam kupic dobra pianke lub żel do gniatania loczków. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzękuje za opinie, bardzo mi na nich zalezy , aby miec motywacje do dalszego dbania o falki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne włosy :) Bardzo ładny kolorek :) A te fale są urocze :D
    Pozdrawiam Cie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne te fale. No i kolor ciekawy- strasznie jasny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki dziewczyny, opinie są dla mnie bardzo wazne.

    A co do kolorku to jest jasny, ale nie aż tak jak na zdjęciach, fotki z fleszem wiec...

    Pozdrawiam czytelniczki:*

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne włoski <3
    świetny kolor ; d

    OdpowiedzUsuń
  8. Fale i kręcone włosy mają wielki urok :)
    Kolorek jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło gdy zostawisz komentarz. Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna i cenię sobie konstruktywną krytykę jak i opinię.
Informuję jednak, że wszelkie typowo reklamowe lub obraźliwe komentarze od razu zostaną usunięte.

Na każde Wasze pytanie postaram się odpowiedzieć pod postem, pod którym zostało ono zadane. :)