Obserwatorzy

poniedziałek, 31 października 2011

Moje pierwsze rozdanie

Hej, hej kochane. 

Dzisiejsza notka, to notka o moim pierwszym rozdaniu.

A do rozdania mam : 



-Krem do stylizacji loczków, fal z Joanny 150ml
-Próbkę żelu do Higieny intymnej Biały Jeleń
-Próbkę szamponu Biały Jeleń 50 ml
-Lakier do paznokci Lovely
-Kolczyki koła w kolorze złota
-Kolczyki ''Kręciołki'' wiszące

Zasady 
-Musisz być publicznym obserwatorem mojego bloga
-Dodać notkę na blogu z informacją i zdjęciem o moim rozdaniu
-Napisać w komentarzu adres e-mail, 
-W komentarzu napisać co chciały byście zmienić w moim blogu, 

Zgłaszać można się od dziś tj. 31.10.11r. do 14 listopada do 24 godz. 
Ogłoszenie wyników nastąpi 15 listopada. 

Zachęcam do wzięcia udziału. 
Pozdrawiam i dziękuję że jesteście. :)

1 komentarz:

  1. Szampon NaturVital dostępny tylko w drogerii Natura :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło gdy zostawisz komentarz. Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna i cenię sobie konstruktywną krytykę jak i opinię.
Informuję jednak, że wszelkie typowo reklamowe lub obraźliwe komentarze od razu zostaną usunięte.

Na każde Wasze pytanie postaram się odpowiedzieć pod postem, pod którym zostało ono zadane. :)