Obserwatorzy

czwartek, 27 października 2011

makijaż :)

Witajcie :)


Jakiś czas temu pisałam o zakupie cieni za 3 zł (paletka z kolorami nude, złotym i brązem wpadającym w bordo).
I obiecałam że wstawię kiedyś swój makijaż na bloga, a więc dzisiaj przedstawię Wam swój makijaż tymi cieniami. 
Odnośnie cieni powiem jeszcze iż jestem bardzo zadowolona  tych cieni, są mega trwałe, utrzymują się do 12 godz. bez bazy. Kolory też ładne, idealne na ten okres jesienno zimowy. Ok nie będę przedłużać .Zapraszam do obejrzenia..






użyte kosmetyki

Podkład clarena
puder matujący essence
tusz do rzęs Peggy sage
liner miss sporty
paletka cieni za 3 zł
troszkę różu z rubby rose


Co sądzicie o makijażu?? Chciały byście częściej oglądać i czytać takie wpisy???

Pozdrawiam Was gorąco w te chłodne jesienne dni :) R.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło gdy zostawisz komentarz. Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna i cenię sobie konstruktywną krytykę jak i opinię.
Informuję jednak, że wszelkie typowo reklamowe lub obraźliwe komentarze od razu zostaną usunięte.

Na każde Wasze pytanie postaram się odpowiedzieć pod postem, pod którym zostało ono zadane. :)