Obserwatorzy

piątek, 21 października 2011

Londa 12/9. Czyli ostatnie farbowanie.

hejka.

Dziś chcę pokazać Wam efekt mojego ostatniego farbowania.
farbowałam sie Perłowym Blondem Londy 12/9.
Efekt po koloryzacji mnie zachwycił, myślałam iż znalazłam swoją wymarzoną farbe. Pokaże teraz efekt na drugi dzień po farbowaniu

Włoski rozchwiane , przepraszam

Jak widac kolor wyszedł ładnie. Mi sie podobał..

A teraz pokażę zdjęcia z dziś , czyli dziś mija tydzień od farbowania.

(tu tez włoski rozchwiane, przepraszam )



Jak widac odrost zrudział, i na długosci z żółciał.
Nie estetycznie to wygląda, znowu musze zaopatrzyć się w jakąś dobrą farbke i pomalowac włosy aby kolor był jednolity i sie nie wypłukiwał po tygodniu.

A teraz zdjecie koleżanki z Wizażu i bloga.
Ona równiez farbuje włoski Londa 12/9 i u Niej kolor wychodzi pięknie.

(zdjęcie dodane za zgodą włascicielki)

U mnie farba się nie sprawdziła, ale znam kilka osób u których pieknie wychodzi, i się trzyma.

Czyli wnioskując stwierdzam że farbka nie polubiła moich włosów. :)
Jednym wychodzi pięknie, drugim już nie.

A Wy co sadzicie? Znacie jakies dobre farby blondu?? Była bym wdzieczna za pomoc.


Pozdrawiam Wasza R :)

7 komentarzy:

  1. Uważam,że nadal wygląda nieźle:)
    ja ostatnio też farbowałam tym odcieniem Londy i jestem zadowolona nawet.

    OdpowiedzUsuń
  2. oj farbuje wlosy na blond od lat i dla niektorych jedynym rozwiazaniem braku zolci jest nie farba a rozjasniacz

    OdpowiedzUsuń
  3. rozjaśniacz to zło dla włosów, i ja jestem jego przeciwniczka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie brzydko się wypłukała :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Snow właśnie i to po tyg od farbowania, a szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
  6. A używasz jakiegoś fioletowego specyfiku do włosów blond?Ja farbuję włosy tą farbą, właśnie na użycie czeka 3 opakowanie i cały czas stosuję szampon i odżywkę z Joanny i kolor jest taki jak powinien.

    OdpowiedzUsuń
  7. czyli zależy od włosów. szkoda że u Ciebie się nie sprawdziła.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło gdy zostawisz komentarz. Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna i cenię sobie konstruktywną krytykę jak i opinię.
Informuję jednak, że wszelkie typowo reklamowe lub obraźliwe komentarze od razu zostaną usunięte.

Na każde Wasze pytanie postaram się odpowiedzieć pod postem, pod którym zostało ono zadane. :)