Obserwatorzy

sobota, 1 października 2011

kosmetyczne zdobycze-Wrzesień

Witajcie Kochane. Tak wiem wiem, zaniedbałam troche bloga , niestety miałam parę ważnych spraw na głowie i małe problemy z cera ale już jest ok.

Dziś 1 pazdziernik a u mnie piekna pogoda za oknem, piękna złota jesień :)


Ok przechodze do tematu dzisiejszej notki- czyli zakupy z wrzesnia. Trochę kupiłam .Troche dostałam w prezencie urodzinym i tak oto przedstawiam wam :



Balsam z biedronki BeBeauty  , krem perfekta do cery z problemami naczynkowymi cera tłusta i mieszana, i ne temat tego kremu wypowiem się w osobnej notce, ale jestem z niego mega zadowolona.Maseczki Ziaji moje ulubione, liner z miss sporty (uwielbiam !) Honey Wax do włosów , płyn do demakijażu z Ziaji.


 Jeżeli macie taką cerę z takimi problemami jak napisane jest na opakowaniu, to z całego serca bardzo polecam. On jest na dzien/i na noc czyli 2w1, i dobry pod makijaz.
Krem do rak z biedronki ( uwielbiam zapach i miękkośc skury po nim), serum do biustu Perfekta, Balsam brazujacy z Lirene , oraz Masło do ciała Bielanda.



Ze wszystkiego jestem zadowolona a najbardziej z Kremu do twarzy, Waxa, oraz linera i balsamu z BeBeauty.
Masełka z Bielandy I balsamu z Lirene jeszcze nie uzywałam, stoja i czekają w swojej kolejce. :)


Na tym kończe swój dzisiejszy post, i oczywiście pytanie do Was uzywałyście jakiegos kosmetyku z przectawionyh przezemnie?? Jakie macie zdanie o nich??


Pozdrawiam i zyczę wielu jeszcze dni słonecznych :):)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło gdy zostawisz komentarz. Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna i cenię sobie konstruktywną krytykę jak i opinię.
Informuję jednak, że wszelkie typowo reklamowe lub obraźliwe komentarze od razu zostaną usunięte.

Na każde Wasze pytanie postaram się odpowiedzieć pod postem, pod którym zostało ono zadane. :)