Obserwatorzy

poniedziałek, 3 października 2011

Dzisiejsze zakupy :)

Witajcie ponownie. 

chcę podzielić się z Wami moimi dzisiejszymy zakupami kosmetycznymi. 

Jeszcze parę drobiazgów i nie kupuje na razie nic, musze zużyć to co mi zalega. 

 Od lewej  krem do rąk z Eveline  Niewidzialne rękawiczki'', 
Płyn micelarny Ziaja Sopot Spa
Odżywka Issana 
Szampon Issana

Matujący puder Essence . posiadam odcień 02 Soft Beige



Oraz śliczne kolczyki różyczki , nie mogłam się im oprzeć :)
Pięknie wyglądają na uszach.















To na tyle . Jak Wam podobają sie moje zdobycze? Co sądzicie o tych produktach ?? 

Całuję :**

1 komentarz:

  1. jestem bardzo ciekawa tego kremu do rąk, prawie go miałam w koszyku ale jednak nie wzięłam bo nie czytałam o nim żadnej recenzji :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło gdy zostawisz komentarz. Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna i cenię sobie konstruktywną krytykę jak i opinię.
Informuję jednak, że wszelkie typowo reklamowe lub obraźliwe komentarze od razu zostaną usunięte.

Na każde Wasze pytanie postaram się odpowiedzieć pod postem, pod którym zostało ono zadane. :)