Obserwatorzy

sobota, 15 października 2011

Drobne zakupy

Hello kochane. 
Strasznie czuć powoli zimę w powietrzu, jest coraz ciemniej, zimniej i nijako na dworzu i dlatego więcej czasu mamy na pielęgnacje ciała. 
Dlatego ja jako mamniak kosmetyków znowu wybrałam się na zakupy kosmetyczne i kupiłam 

Zamuwienie z Doz.pl

Naturalne mydełko z nanosrebrem 
nafta kosmetyczna z wyciągiem z czarnej rzodkwi
acefan 


W drogeri zaś kupiłam 


krem pod oczy z ziaji kozie mleko
trio cieni w sklepie po 3 zł
serum termoochronne z Marion
Szampon Joanna czarna rzea wzmacniający
farba Londa 12/9

swtche cieni. 


i jestem nimi mega zaskoczona. Piękne odcienie nude , złoty,i brąz wpadający w bordo . Trzymają się mega długo, I to za 3 zł.. 
Nie długo pokaże Wam makijaż wykonany tym trio )


I zapowiedz na kolejną notkę recenzja kosmetyków Biały Jeleń ) Zapraszam

1 komentarz:

Będzie mi miło gdy zostawisz komentarz. Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna i cenię sobie konstruktywną krytykę jak i opinię.
Informuję jednak, że wszelkie typowo reklamowe lub obraźliwe komentarze od razu zostaną usunięte.

Na każde Wasze pytanie postaram się odpowiedzieć pod postem, pod którym zostało ono zadane. :)