Obserwatorzy

poniedziałek, 5 września 2011

Recenzja podkładu : Butterfly Mineral Silk&lift

Dzień dobry. Czy u Was pogoda jest piękna?? U mnie tak, jest cieplutko i tak jakby dopiero teraz we wrześniu miało być lato ;)

Dzis przyszłam do Was z recenzja perełki jaka ostatnio odkryłam w sklepie tzw. ''wszystko od 5 zł''
Nie przepadam za zakupami kosmetyków w takich sklepach, ale ten podkład o którym będzie tu mowa przykuł moja szczegulna uwagę. Po pierwsze marka- Butterfly, kiedys miałam kilka kosmetyków tej marki i nigdy na nich sie nie zawiodłam. Po drugie- konsystencja i kolorki naturalne, po trzecie szklana buteleczka .  I cena - 8 zł za 40 ml podkładu.

Zacznę od plusów
- idealna gama kolorystyczna od jasnych kolorów po ciemne, każda z kobiet na pewno znalazła by dla siebie odcień
- krycie- cudownie kryje moje rozszezone naczyńka, i wszelkie niedokonałości na twarzy krostki, itd.
-na prawdę MATUJE. Jeżeli nałoże go rano, i przelece pędzlem z pudrem synergen mam cały dzień matową twarz, a przewaznie w połowie dnia po innych juz sie świeciłam.
- cera jest aksamitna w dotyku.
nie tworzy maski
- nie spływa z twarzy
- dobrze sie rozprowadza
- przyjemnie pachnie
-poreczne opakowanie z pompką
- nie zapycha !

Co do minusów to zaliczam tylko dostepnosc. Nie wiem jak w innych miastach ale u mnie pojawił sie w sklepie ''wszystko od 5 zł, lub wszystko za 5 zł''

Podsumowanie: Rewelacyjny podkład za niska cene, uwielbiam go i cieszę się ze go zakupiłam.


A teraz fotki :)




 Pozdrawiam moje czytelniczki :)

25 komentarzy:

  1. ja również używam tego podkładu(15 naturalny) i naprawdę jest bardzo dobry!:-) polecam;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. chyba czuję się na niego namówiona!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurcze.. ;) Butterfly to seria firmy Verona. Mają także również serię Ingrid (którą jestem zachwycona)! Od prawie 1,5 roku moim podkładem numer 1 jest Ingrid Mineral Silk&Lift w 30 ml tubce za 7,50-8 zł. Z tego co zauważylam Kosmetyki Ingrid są troszkę droższe i lepiej "zapakowane" niż Butterfly albo Vollare. Nigdy wcześniej nie widziałam tego podkładu, ale tak mnie zachęciłaś, że gdy tylko go ujrzę od razu polecę do kasy i go kupię! ;). Zastanawiam się czy będzie lepszy / taki sam jak ten z Ingrid, o takiej samej nazwie i z tej samej firmy.. ;>.

    OdpowiedzUsuń
  4. hm, widziałam go w chinskim sklepie za 14 zł, ale kolory były za ciemne..

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam, właśnie zakupiłam ten podkład i powiem , że jestem zszokowana ! Używałam podkładów maxa factora, revlon i wiele innych markowych ..ale ten..nie dość że śmiesznie tani (zapłaciłam 9 zł)to jest rewelacyjny ! Nie robi maski, świetnie sie wchłania , po przypudrowaniu..trzyma sie wiele godzin ...Polecam

    OdpowiedzUsuń
  6. Polecam wypróbować , to mój ulubieniec :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem naprawdę zdziwiona, jak go gdzieś znajdę to na pewno kupię,

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostro!! Właśnie dzisiaj byłam w sklepie typu 'za 5zł' i nawet ekspedientka mi go polecała... Kosztował 10zł, ale byłam nieufna, bo Butterfly to właśnie taka tańsza firma i trochę się bałam używać czegoś do twarzy z tej serii. Chyba się na niego skuszę, również sprawdzałam odcień nr 15 i bardzo fajny. ;)
    Dziękuję za tę recenzję!! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. kupiłam go za 8 zl naturalny nr.15 jest rewelacyjny.ogolnie kosmetyki z butterfly sa mega uzywam jeszcze puder i jestem zadowolona rewelacyjnie sie rozprowadza wogole nie widac ze ma sie jakis podklad na twarzy.jak najbadziej polecam!

    OdpowiedzUsuń
  10. tez mam ten podklad 16 peach jest swietny naprawde polecam. teraz zakupilam butterfly flexible lift make up mineral silk 16 h. 30 ml. jest chyba nawet lepszy od poprzedniego ma lzejsza konstytencje jest bardzo delikatny. rowniez polecam

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten podkład jest rewelacyjny ! Mam 16. i znakomicie się dopasowuje. Po raz pierwszy zobaczyłam go na stoisku w galerii ale przykuł moją uwagę swoją ceną, skusiłam się na niego i na prawdę nie żałuję, odtąd to będzie mój podkład !

    OdpowiedzUsuń
  12. o kurczę zachęciłas mnie właśnie kończę podkład również z butterfly i jeśli tylko znajdę zakupię ten :)

    OdpowiedzUsuń
  13. własnie zakupiłam ten [podklad, jest swietny. naprawde polecam tania rewelacja;))

    OdpowiedzUsuń
  14. super kryje, polecam :):):)

    OdpowiedzUsuń
  15. używam go od pół roku do tej pory testowałam już sporo podkładów i to droższych tan kupiłam zupełnie przypadkowo urzekła mnie piękna szklana buteleczka kosztował 10zl

    OdpowiedzUsuń
  16. Faktycznie świetny, sama go używałam jednak przypadkowo upadł i się zbił. w każdym razie nie moge narzekać. faktycznie dość trudno dostępny..

    OdpowiedzUsuń
  17. podkład rewelacyjny .Używam już chyba 4 opakowanie a przy tym bardzo wydajny :) polecam

    OdpowiedzUsuń
  18. ooo, jaki fajny i ma cudną butelkę :) Tylko gdzie ja go dorwę :/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten podklad odkryła moja mama :) Kupila go sobie kilka dni temu. Ja z racji tego,że jestem bardzo ciekawa, uzyłam go też. Odrazu tego samego dnia poleciałam go kupić. Jest rewelacyjny!! Uzywałam zawsze podkładów MaxFactor,a ten, za 10zł fluid, dorównuje mu ze wszystkim. Jestem naprawdę b.mile zaskoczona. Mój nr 1 :)) Polecam :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Polecam!! Kupiłam go z 4 dni temu, jestem zachwycona. Zawsze uzywalam maxfactor,ale mama nabyla w/w podkad,uzylam go raz i bachhhhh .... zakochalam sie :) Jest lepszt niz Last Preformace mf . Naprawde. :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Zaciekawiłaś mnie... A jest tam może gdzieś napisany skład produktu?

    OdpowiedzUsuń
  22. czytajac te wszystkie pozytywne komentarze ja tez musze go miec ! :) ale gdzie go dostene?.... moze rowniez poszukam w sklepach typu wszystko po 5 zł albo chinczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ja kupiłam ten podkład za jedyne 5zł. Użyłam go może kilka razy.

    OdpowiedzUsuń
  24. U mnie sie nie sprawdzil zbyt ciezki efekt maski

    OdpowiedzUsuń
  25. Cześć,

    Wczoraj będąc na zakupach wpadł mi w ręce ten podkład. rzeczywiście opakowanie (ładna szklana buteleczka z aplikatorem) i atrakcyjna cena były na tyle kuszące, że postanowiłam go kupić ;) Po przyjściu do domu, chcąc go przetestować posmarowałam sobie twarz. Ku mojemu zdziwieniu byłam pozytywnie zaskoczona. Dobrze kryje, ładnie się rozprowadza, jest w miarę lekki, ale niestety jeden minus, to taki, że skóra mocno się świeciła i bez użycia pudru sypkiego raczej by się nie obeszło... Ale jak na taką cenę i efekt, to przewyższał niejeden podkład z dużo wyższych półek! Jednak po godzinie zaczęła lekko swędzieć mnie twarz... Byłam zdziwiona, bo nie jestem alergikiem i od bardzo dawna używam różnorodnych kosmetyków, ale nigdy żaden nie wywołał u mnie reakcji alergicznych. Pomyślałam, że prześledzę skład. Po przewertowaniu internetu w poszukiwaniu związków, które znajdują się w składzie owego kosmetyku byłam przerażona! Kochane, kupiłam truciznę w ładnej, zgrabnej z aplikatorem, kuszącej buteleczce. Same zobaczcie co znajduje się w składzie tego kosmetyku, to złapiecie się za głowę. Od razu zrodziło się pytanie: Czy warto kupować kosmetyki z nieznanego źródła i nieświadomie truć nimi organizm? Czy lepiej dołożyć te 10zł i kupić naprawdę dobry podkład, który ma w sobie prawdziwe minerały i witaminy. Nie zaprzeczam, że Butterfly ich w sobie nie ma, bo wyłapałam kilka, ale w stosunku do związków toksycznych jest ich zaledwie kapkę!
    Mimo, że kosmetyk dobrze kryje moją cerę odradzam zdecydowanie tym, którzy szanują swoje zdrowie!
    Niestety w tych czasach bardzo trzeba uważać na to co się kupuje, bo mimo atrakcyjnego wyglądu może okazać się, że kupiło się truciznę!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło gdy zostawisz komentarz. Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna i cenię sobie konstruktywną krytykę jak i opinię.
Informuję jednak, że wszelkie typowo reklamowe lub obraźliwe komentarze od razu zostaną usunięte.

Na każde Wasze pytanie postaram się odpowiedzieć pod postem, pod którym zostało ono zadane. :)