Obserwatorzy

wtorek, 13 września 2011

Moje nowośći-Wrzesień

Hej.

Skusiłam sie na kilka kosmetyków jeszcze z ''Biedronkowego'' szału :)

Musiałam kupic nowy żel do mycia twarzy, ponieważ sławny Miceralny , zupełnie mi nie podpasował. Zostało mi go połowa(może ciut mniej) i jeżeli jest ktoś chętny to mogę oddać.


Masełka również przypadły mi do gustu, więc zakupiłam nowe, a co do żeli pod prysznic to nigdy ich nie za dużo , więc kupiłam na zapas.
Do tego odżywka z Nivea, chusteczki odświeżające oraz pasta cynkowa na moje krostki.

Co sądzicie o tych produktach?? Miałyście z nimi stycznośc??

Pozdrawiam :)

1 komentarz:

  1. miałam tylko masełko, ale w innej wersji zapachowej :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło gdy zostawisz komentarz. Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna i cenię sobie konstruktywną krytykę jak i opinię.
Informuję jednak, że wszelkie typowo reklamowe lub obraźliwe komentarze od razu zostaną usunięte.

Na każde Wasze pytanie postaram się odpowiedzieć pod postem, pod którym zostało ono zadane. :)